Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 XA - 2020

Garantie: Nee
716 Km
Grey
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki SV650
Btw Motor
Afkomstig van 1e eigenaar
Zeer lage km stand 716 (1000Km beurt uitgevoerd 06-2025)
Bouwjaar 05-2020
Motor in nieuwstaat
2 sleutels + Onderhoud historie aanwezig
Motor staat klaar en kan direct opgehaald worden
Prijs is inclusief btw 

Inruil / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak

SUZUKI SV 650 XA – Sportieve en veelzijdige naked bike

De Suzuki SV 650 XA uit 2020 is een lichte, sportieve naked bike die kracht en wendbaarheid combineert. Aangedreven door een 645cc V-twin motor, levert deze motor levendig vermogen en een uitstekende rijervaring die zowel geschikt is voor de beginnende als ervaren motorrijder.
Met slechts 6.151 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. Het lichte gewicht en de sportieve houding maken de SV 650 XA ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten. Dankzij de ABS en het geavanceerde technologiepakket biedt deze motor zowel veiligheid als prestaties. Het strakke design en de compacte afmetingen zorgen ervoor dat de motor zowel in de stad als op open wegen goed tot zijn recht komt.
Waarom de Suzuki SV 650 XA?
De Suzuki SV 650 XA is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve, veelzijdige motor die krachtig, wendbaar en betrouwbaar is.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion