Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 ABS - 2014

Garantie: Ja
17600 Km
Zwart
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 1000 A

- ABS
- traction control
- boordcomputer
- handkappen
- airflow givi windscherm
- onderbak
- middenbok
- valbeugels
- sportdemper met db killer goedgekeurd ( pasje aanwezig )
- aluminium topkoffer met ruggesteun zwart in kleur motor
- motor bij ons in onderhoud geweest
- motor met zeer weinig kilometers in nieuwstaat
- evt. verlaagde buddy aanwezig
- onderhoudsboekjes/historie aanwezig

 
  • Levering motorfiets door heel nederland mogelijk tegen gunstig tarief.
  • 10 dagen gratis verzekerd
  • Bij interesse graag telefonisch contact met ons opnemen.
    Op mails wat is de uiterste prijs of onzin biedingen wordt niet op gereageerd





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sipma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geďntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion