Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2023

Garantie: Ja
11321 Km
Geel
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE all-road van dit moment, Suzuki V-Strom 1050 DE met ABS is van Suzuki momenteel de uitgebreidste all-road die ooit beschikbaar is geweest. Standaard voorzien van de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) hiermee kies je tussen vier verschillende motorkarakteristieken om de prestaties af te stemmen op jouw voorkeuren waarbij de DE ook de G-modus (Gravel) heeft waarin de ontsteking wordt verlaat en de tractiecontrole een beperkte mate van slip toestaat. Daarnaast is er een modi voor het uitschakelen van het ABS op het achterwiel. 

Ook is de DL 1050 DE voorzien van de originele Bi-directional Quick Shifter, hiermee kun je zowel op- als terugschakelen, zonder dat je de koppelingshendel bedient! Deze Suzuki V-Strom 1005 DE met net 11500KM word met de kop er af aangeboden voor € 14.990,- inclusief 50 maanden garantie! Dit bij het Suzuki V-Strom center in Utrecht!  
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Carterplaat, Cruise control, Handkappen, Middenbok, Quickshifter, Topkoffer, V-STROM CENTER VOORDEELPAS, Valbeugel, Valbeugels, Versnellings Indicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion