Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL BLUE / B
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu met gratis zwart-aluminium kofferset ter waarde van €1300!



De Suzuki V-Strom 1050DE is de ultieme keuze voor avonturiers, nu uitgerust met robuuste zijkoffers van 37 liter per stuk. Deze koffers bieden niet alleen ruime opbergmogelijkheden voor kleding, gereedschap en andere benodigdheden, maar zorgen ook voor een stoere en stijlvolle uitstraling. Dankzij het stevige ontwerp en de weerbestendigheid zijn ze ideaal voor zowel lange reizen als uitdagend off-road gebruik.



Met een perfecte balans tussen stijl, functionaliteit en avontuur is de V-Strom 1050DE klaar voor elke rit. Inclusief 6 jaar garantie en mobiliteitsservice biedt deze motor alles wat je nodig hebt voor comfort en topprestaties, op de weg en daarbuiten.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion