Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2016

Garantie: Ja
57188 Km
GRIJS METALLIC
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Inbegrepen afleverpakket: Basis & Bosgoed Garantie (3 maanden): 3 maanden garantie op mechaniek van motor en transmissie.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden basis garantie, Netjes gepoetst, Onderhoud indien nodig, Technische controle, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Volle tank brandstof

Nette, dealeronderhouden Suzuki V-Strom 650!
Deze uiterst betrouwbare kilometervreter ziet er voor zijn leeftijd en bouwjaar nog absoluut netjes uit.

Voorzien van een verhoogd windscherm, handvatverwarming en flinke topkoffer is hij klaar voor nieuwe avonturen.

Het laatste onderhoud is uitgevoerd in januari jl., bij TT Motoren (Suzuki dealer).

Voor aflevering verzorgen wij nog een technische check, volle tank en 3 maanden garantie.

Wil je hem zien en ervaren?
Volkomen logisch!

Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste motorroutes over de Veluwe en langs de IJssel om de hoek liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

**Zomeravond bij Bosgoed**
Tropische temperaturen - Flexibele openingstijden
Met deze warme temperaturen overdag maken wij graag 's avonds tijd voor je.
Er gaat niets boven een heerlijk verkoelend zomeravondritje. Laat ons weten wanneer het je schikt, en wij zijn er voor je.
Wél op afspraak, maar áltijd vrijblijvend!

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

Kies je voor een Bosgoed Motor dan kies je voor:
- Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Iedere motor wordt 'rijklaar' afgeleverd, met focus op betrouwbare, goed onderhouden techniek en veiligheid (banden, remmen etc).
Afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand is garantie aanwezig. Wat op deze motor van toepassing is, staat vermeld.

- Heldere en snelle communicatie
Wij zeggen wat we doen, en wij doen wat wij zeggen.
Wat wij beloven, komen wij na.
Op iedere vraag wordt snel gereageerd. Niet alleen binnen kantoortijden, maar 7 dagen per week, ook in de avond.
Wij helpen je graag om de juiste keuze te maken, maar altijd op een volledig ongedwongen wijze.

- Duidelijkheid en transparantie
Onze prijzen zijn altijd volledig inclusief, zonder enige vorm van verborgen kosten, in welke vorm dan ook.
Iedere motorfiets krijgt een technische controle, vastgelegd in een technisch rapport, zodat u inzage heeft in de uitgevoerde werkzaamheden om hem volgens onze kwaliteitsstandaard afleverklaar te maken.

- Tevredenheid
Wij worden écht blij van tevreden klanten en gaan heel ver om dit te realiseren.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Handvatverwarming, Topkoffer, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion