Nieuwsbrief:

SYM  SYMPHONY ST 125 - 2017

Garantie: Ja
10900 Km
Zilver,zwart
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwstaat nederlands geleverde SYM SYMPHONY ST Motorscooter125cc

Te rijden met a1 a2 en a rijbewijs!

Tellerstand 10810 km.
Bouwjaar: 2017

in schitterende staat en zeer weinig kilometers.
 
Algemene gegevens:
 
Segment: Motorscooter
Bouwjaar: sep. 2017
Tellerstand 10810km
Transmissie: Automaat
 
Technische gegevens
 
Cilinderinhoud: 125 cc
Aantal cilinders: 1
Wielbasis: 135 cm
Ledig gewicht: 113 kg
 
Functionaliteit
 
Aantal zitplaatsen: 2
Afmetingen (LxBxH): 200 x 73 x 120 cm
 
Beveiliging:
 
Alarm klasse 1(startblokkering)

Zeer vlot optrekkende praktisch scooter met veel opbergmogelijkheden en zeeer zuinig. 1 op35 a 1op 40.

Prijs €1750.-  incl 1maand gratis verzekering
Inruil geen probleem.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion