Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

TRIUMPH  BONNEVILLE T 120 BLACK - 2017

Garantie: Ja
8359 Km
ZWART
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Triumph T120 Black van 2017.
We hebben de motor ingekocht van de eerste eigenaar.
Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.

Voorzien van:
- Triumph handvatverwarming
- Triumph alarmsysteem
- LED dagrijverlichting
- middenbok

Krijgt bij ons voor aflevering het nodige onderhoud en twee nieuwe banden (i.v.m. ouderdom).

Geen afleverkosten en 6 maanden garantie!
 

  • De getoonde prijs is inclusief:

    - Volle tank
    - Garantie
    - 10% korting op motorkleding bij MKC Moto
    - Tenaamstelling
    - Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
    - Polijst- en waxbehandeling van de lak
    - Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.

    Onze openingstijden:
    - Dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:30
    - Zaterdag van 10:00 tot 16:00

    Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.

    Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Boordcomputer, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Rijklaar, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion