Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 675 - 2010

Garantie: Ja
33991 Km
Wit
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Aangeboden door Total-Drive Motorcycles:

Triumph Street Triple 675

Kenteken: MX-NT-71
Kilometerstand: 33991
Bouwjaar: 23-04-2010
 

  • Dealer onderhouden
  • Handvatverwarming
  • Alle boekjes en sleutels aanwezig
  • Garantie
  • OSCO ketting smeer systeem
Deze motor is volledig schadevrij en technisch in zeer goede staat, voorzien van handvatverwarming en een ketting smeersysteem verder is hij helemaal origineel en heeft hij alle benodigde beurten volgens dealer voorschriften gehad.

 
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's: 
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's:
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Total Drive Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion