Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 ALPINE EDITION - 2021

Garantie: Ja
46912 Km
Wit
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Triumph Tiger 1200 Alpine Edition (2021) – Klaar voor Elk Avontuur!

 

Droom je van grenzeloze avonturen en ultiem comfort op twee wielen? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Triumph Tiger 1200 Alpine Edition uit 2021 die staat te popelen om met jou op pad te gaan! Met 46.912 kilometer op de teller is deze krachtige avonturier perfect ingereden en klaar voor elke uitdaging die je hem voorlegt.

De Tiger 1200 Alpine Edition is ontworpen voor de veeleisende reiziger. Deze exclusieve uitvoering biedt niet alleen de indrukwekkende prestaties en het sublieme rijgedrag van de standaard Tiger 1200, maar voegt daar ook unieke stylingelementen en extra functionaliteit aan toe. Denk aan geavanceerde rijhulpsystemen, comfortabele ergonomie en een robuust design dat overal thuishoort. Of je nu lange afstanden over de snelweg aflegt, bergpassen bedwingt of onverharde paden verkent, deze motorfiets doet het met gemak en stijl.

inruil en financiering mogelijk
Motor staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion