Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 ABS - 2016

Garantie: Ja
9532 Km
Blauw
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Vespa GTS 300 IE uit 2016 met 9.532 km. (We hebben nog een GTS 300 op voorraad!)

Deze leuke Vespa motorscooter is een uiterst comfortabele en goedkope manier om van A naar B te komen. Het betreft een origineel Nederlandse motor (geen import) en is afkorting van de 3e eigenaar. Deze Vespa verkeerd in nette staat en is klaar voor het nieuwe seizoen.

Voorzien van:
- Originele topkoffer in kleur
- Verhoogd windscherm (lager mogelijk)
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASR (tractiecontrole)
- Chrome vallijsten
- Chrome spiegels
- Chrome uitklapbaar bagagerek
- Middenbok
- Passagier voetsteunen
- Zelioni schokbreker achter

Bij 6610km onderhoud gehad en bij 9400km nieuwe achterband + remblokken

Rijklaar meeneemprijs: €4449,-
Tegen meerprijs: beenkleed PRO van Tucano

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion