Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
!! YAMAHA FZ6 FAZER met maar 24352 km NU VOOR €4199 !!
ABS / Alarmverlichting / Handvatverwarming / GARMIN Navigatie / Donker windscherm / 1ste EIGENAAR en nederlands geleverd 25-10-2007 / 24352 km / 72 kW (98 pk) / 212 kg.
INRUIL WELKOM.
MotoRestyle
Leroy Tigchelaar
Hommel 9
7317 BL Apeldoorn
Leroy 06-52831572
mail : info@motorestyle.nl
website: www.motorestyle.nl
Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur
Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !
Wij beantwoorden geen "wat is de uiterste prijs" mails.
Garantie tegen meerprijs van € 295,- ( niet op alle motoren )
-
Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viercilinder viertakt |
Boring x slag | 65.5 mm x 65.5 mm |
Cilinder inhoud | 600 cc |
Comp. verhouding | 12.2:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 96 pk / 72 kW bij 12000 tpm |
Max. koppel | 63.1 Nm bij 10000 tpm |
Koppeling | meerplaten vloeistofkoppeling |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig, gegoten aluminium |
Vering voor | Telescoopvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Monocross swingarm, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen, 298 mm doorsnee |
Remmen achter | Enkele schijfrem, 245 mm doorsnee |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1440 mm |
Lengte | 2095 mm |
Breedte | 750 mm |
Hoogte | 1210 mm |
Zithoogte | 795 mm |
Drooggewicht | 191 kg |
Leverbare kleuren | Lava Red, Midnight Black, Yamaha Blue |
Beschrijving | De FZ6 Fazer S2 levert viercilinder performance waar de serieuze rijder iedere dag van geniet. Voor 2007 heeft de FZ6 Fazer S2 een nieuwe look gebaseerd op de R-serie waardoor de motorfiets hogere specificaties heeft en een sportiever karakter. |
MotoRestyle is een klein bedrijf met veel expertise. Gelegen in het mooie Apeldoorn wordt er dagelijks gewerkt aan motoren die technisch en optisch er tiptop bijstaan. Om dit kwaliteitsniveau te blijven handhaven is het van tijd tot tijd nodig om even van de zaak weg te rijden. Daarom is het goed om voorafgaand aan een bezoek even te bellen. MotoRestyle biedt het betaalgemak van Numotorrijden. We gaan er van uit dat kwaliteit wordt herkend en beantwoorden daarom geen "wat is de uiterste prijs" mails.
MotoRestyle
Leroy Tigchelaar
Hommel 9
7317BL Apeldoorn
06-52831572
Maandag op afspraak
Dinsdag t/m vrijdag open van 09.00 tot 17.00 uur
Zaterdag open van 10.00 tot 16.00 uur
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06-52831572 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken