Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Een mooie MT07 Moto Gage in de aanbieding !
- Origineel NL motorfiets
- Moto Gage uitvoering
- Valprotectie
- Kleine kentekenplaathouder
- Termignoni full uitlaatsysteem
- Banden en kettingset ok
- Boekjes aanwezig
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl
Let op !! let op !!
Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!
Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.
0647352243 of 0611353203
U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8|55|9000 |
Max. koppel | 68|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2085 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1090 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Deep Armor, Matt Grey, Competition White, Race Blu, Racing Red |
Beschrijving | De Yamaha MT-07, gebouwd voor meer actie en emotie, zette direct de toon in de middenklasse met zijn krachtige motorblok en wendbare chassis.
Nu tillen we dit winnende concept naar een nog hoger niveau met de radicaal gestileerde MT-07 Moto Cage - een nieuwe coole motor met een nog uitdagender uiterlijk
Met zijn knalrode motorbeschermbeugels straalt deze 'urban fun bike' nog meer sportiviteit uit. Lichtmetalen velgen met contrasterende kleuren en in het oog springende graphics benadrukken zijn rebelse streken - en de 'stunt bike look' wordt versterkt door een verstelbaar flyscreen boven de koplamp en speciale knalrode chassisonderdelen. |
Wij zijn gespecialiseerd in jonge gebruikte sport, supersport en toer motoren van de bekende grote merken. Verder kunt u bij ons terecht voor nieuwe motoren van bijna alle merken. Heeft u een motor op het oog dan kunnen wij deze aan u leveren met de vertrouwde service en garantie die u van ons gewend bent.
Wij beschikken altijd over een breed assortiment gebruikte motoren. Door zeer selectief in te kopen vindt u bij ons alleen A - kwaliteit motorfietsen voor een concurrerende prijs. Staat de motor van u keuze niet in ons assortiment geef ons dan geheel vrijblijvend een zoekopdracht via het contacformulier, en wij gaan voor u ons uiterste best doen om uw droommotor in ons assortiment te krijgen.
Wilt u uw motorfiets verkopen dan kan dat bij ons ook, u krijgt van ons altijd een serieus bod, of de mogelijkheid de motor via ons bedrijf te verkopen tegen een redelijke vergoeding.
 | Nunspeet, Gelderland |
 | 0341-456529 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken