Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2022

Garantie: Ja
26222 Km
GRIJS
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele mooie MT09

- ABS Quickshifter Tractioncontrol
- Rijmodi
- Valprotectie

Op zoek naar een naked bike die jouw adrenaline gegarandeerd laat stromen?
Deze Yamaha MT-09 uit 2022 is de perfecte mix van brute kracht,
geavanceerde technologie en opvallend design.

Aangedreven door de befaamde 890cc driecilinder levert deze MT-09 een
explosieve rijervaring met een koppelrijk karakter. Dankzij de scherpe
handling, het lichte chassis en de moderne elektronica is elke rit een
feestje - of je nu door de stad knalt of de bochten opzoekt in de heuvels.

Het 2022-model is uitgerust met een full-color TFT-display, ride-by-wire,
verschillende rijmodi, quickshifter en een verfijnde ophanging. Yamaha
heeft met deze generatie de MT-09 opnieuw naar een hoger niveau getild.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion