Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2018

Garantie: Ja
28000 Km
Blauw
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een zeer complete Yamaha MT-09 SP.
Voorzien van diverse opties waaronder een Woolich blipper wat downshiften mogelijk maakt.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-. Hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Shark uitlaat, Rijmodi, Digitaal display, ABS, Tractio control, Öhlins vering, Getint windscherm, Korte plaathouder, Quickshifter met Woolich blipper, Brembo remmen, Handvatverwarming, Tankpad, Puig Winglets




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion