Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT CYAN
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha MT-10 is gebouwd voor een sensationele rijervaring en levert ongeëvenaarde kracht en wendbaarheid. Als de krachtigste Hyper Naked ooit door Yamaha geproduceerd, gebruikt de MT-10 de nieuwste motor- en chassistechnologie van de R1. Het indrukwekkende 998 cc CP4-motorblok biedt een explosieve dosis koppel, terwijl het agressieve ontwerp met compacte koplampen en tank je aandacht trekt. Het diepe geluid van de luchtinlaten onderstreept de pure kracht van deze motorfiets.



Met een lichtgewicht Deltabox-chassis en geavanceerde elektronische rijhulpsystemen biedt de MT-10 ultieme controle. Instelbare systemen voor tractie, slides, wheelies, motorremkracht en rembediening zorgen ervoor dat de motor zich perfect aanpast aan jouw rijstijl.

Verkrijgbaar in Midnight Cyan, Icon Blue en Tech Black.

Nu te koop bij Yamaha-dealer Motorstore Uithoorn. Neem contact op voor beschikbaarheid.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion