Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2020

Garantie: Ja
2145 Km
MAT BLACK
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020
Garantie: div. opties mogelijk

Deze Yamaha Tenere 700 in het Mat Black is nu te bezichtigen bij officieel Yamaha dealer moto Hippo! Slechts 2121 km gereden. De Yamaha Tenere 700, het succesnummer in het all-road segment.
De Yamaha Ténéré 700 is een ongekend populair model. Voor zowel op straat als offroad, deze motor voelt zich overal thuis.

Onze Yamaha Tenere700 is voorzien van:

- ABS
- handvatverwarming

Bij Moto Hippo staan kwaliteit en betrouwbaarheid centraal sinds 1957. Als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini bent u bij ons aan het juiste adres.

Wij selecteren onze occasions met uiterste zorg, waardoor wij de garantie kunnen bieden dat onze occasions in uitstekende staat verkeren. Bovendien bieden wij diverse garantiepakketten aan voor onze occasions, informeer gerust naar de mogelijkheden. Wilt u uw huidige motor inruilen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden.

Naast deze Yamaha Tenere700 bieden wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion