Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC ICE
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha Tracer 9 GT is nu te bestellen bij Moto Hippo, de officieel Yamaha dealer van Noord-Holland. Bestel nu en rij als 1 van de eerste op deze nieuwe Tracer 9 GT.

Met Yamaha's beroemde Deltabox-stijl chassis en de CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 GT de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 GT een sportmotorfiets wanneer je dat wilt, terwijl hij ook perfect geschikt is voor toertochten met een passagier en bagage. Semi-actieve elektronische vering past zich aan je omstandigheden en rijvoorkeuren aan, terwijl andere intelligente technologie een uniform remsysteem met Vehicle Hold Control omvat en, als wereldprimeur, een nieuwe Matrix LED-koplamp die de lichtbundel automatisch aanpast om altijd maximaal zicht te bieden.

Moto Hippo, met een geschiedenis sinds 1957, staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini. Ontdek naast nieuwe motoren ook een ruime selectie van meer dan 50 occasions, zorgvuldig geselecteerd en beschikbaar met diverse garantiepakketten. Inruil van je huidige motor is mogelijk.

Naaste deze nieuwe Yamaha Tracer 9 GT leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion