Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2021

€ 12.450,- € 12.950,-
12917 Km
Mat groen - antraciet tech kamo
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 9 2021 – Tech Kamo | Sportieve allrounder met touringkwaliteiten! 

Op zoek naar een veelzijdige motor die sportiviteit en comfort perfect combineert? Deze Yamaha Tracer 9 uit 2021, uitgevoerd in de felbegeerde kleur Tech Kamo, biedt je het beste van beide werelden. Ideaal voor woon-werkverkeer én lange toertochten!

✅ Highlights:
  • Cruise control – ideaal voor ontspannen lange ritten

  • Volledige LED-verlichting – strak design en uitstekend zicht

  • TFT-kleurendisplay – modern, helder en goed afleesbaar

  • Instelbare rijmodi & uitgebreide elektronische ondersteuning

  • Rijklaar gewicht: slechts 213 kg – licht, wendbaar en sportief

🔧 Technische specificaties:
  • Motorblok: 890cc CP3 3-cilinder, vloeistofgekoeld

  • Vermogen: 119 pk (87,5 kW) bij 10.000 tpm

  • Koppel: 93 Nm bij 7.000 tpm

  • Versnellingsbak: 6 versnellingen

  • Tankinhoud: 18 liter

  • Elektronica:

    • Yamaha D-Mode (rijmodi)

    • Traction Control System (TCS)

    • Slide Control System (SCS)

    • Lift Control (anti-wheelie)

    • ABS (bochten-ABS d.m.v. 6-assige IMU)

ℹ️ Waarom kiezen voor deze Tracer 9?

De Tracer 9 is lichter, krachtiger en technologisch geavanceerder dan zijn voorganger. Geen GT-uitvoering, dus minder gewicht én ruimte voor je eigen bagagesysteem. Een echte rijdersmotor voor wie op zoek is naar pure beleving, zonder in te leveren op comfort en veiligheid.

📍 Bouwjaar: 2021
🎨 Kleur: Tech Kamo – de meest gewilde uitvoering
📊 Kilometerstand: 12.917 km
🛠️ Onderhoud: Dealeronderhouden en in uitstekende staat

 

💬 Interesse? Neem contact op voor een bezichtiging of proefrit. Deze Tracer 9 staat rijklaar – klaar voor jouw volgende avontuur!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd gentroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van caf-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion