Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2017

Garantie: Ja
33469 Km
Grijs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu te koop bij AD Motoren:  Yamaha Tracer 900 ABS – 2017 – 33.469 km

 

Zeer nette Yamaha Tracer 900 ABS uit 2017, van Nederlandse herkomst. Zowel technisch als optisch in uitstekende staat!




Onderhoud:
De motor is bij binnenkomst in onze werkplaats volledig nagekeken en klaargemaakt om veilig en met een gerust gevoel de weg op te gaan. Hierbij is het volgende uitgevoerd:

  • Olie en oliefilter vervangen

  • Remvloeistof ververst

  • Nieuwe voorband gemonteerd

  • Nieuwe ketting- en tandwielenset geplaatst


Verder aanwezig:

  • 3 originele sleutels (2 zwarte + 1 rode moedersleutel)

  • Givi topkoffer


Deze Tracer 900 ABS is een betrouwbare en sportieve tourmotor, rijklaar voor vele zorgeloze kilometers.
 

Voor vragen of interesse kunt u gerust contact opnemen. Dit kan ook via WhatsApp: +31 6 51678695.




Over AD Motoren:

 

AD Motoren is ontstaan uit passie voor motorrijden. Wij zijn een klein maar fijn bedrijf, waar kwaliteit altijd belangrijker is dan kwantiteit. Persoonlijke aandacht staat bij ons centraal: bij ons bent u geen nummer, maar een passiegenoot die dezelfde liefde voor motoren deelt. Daarom werken wij alleen op afspraak, zodat we de tijd hebben voor persoonlijk contact en advies op maat.


Neem gerust een kijkje op Instagram @admotoren voor een indruk van ons bedrijf, of bekijk onze Google reviews om te lezen hoe anderen hun ervaring met ons hebben beleefd.



AD Motoren – Where performance meets passion


 

Bij AD Motoren bieden we verschillende garantiepakketten aan voor gebruikte motoren. Zo bepaalt u zelf hoeveel zekerheid u wilt. AD Basis Garantie (3 maanden) Meerprijs: €199,-

  • Dekking op het motorblok en versnellingsbak Maximaal 5.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving

AD Plus Garantie (6 maanden)Meerprijs: €499,-
  • Dekking op het motorblok, versnellingsbak en elektronische componenten Maximaal 10.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving
  • Inruil en financiering mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.


    AD Motoren
    Lijnbaan 65
    1969 ND Heemskerk
    email: info@admotoren.nl
    telefoon: +31 6 51678695 (ook WhatsApp)

    LET OP: Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.


    Belangrijke informatie
    Bij AD Motoren besteden we veel zorg aan onze advertenties. Toch kunnen kleine fouten niet volledig worden uitgesloten. Hier kun je geen rechten aan ontlenen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion