Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2019

Garantie: Ja
17440 Km
NARDO GRIJS / ROOD
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Merk & Model: Yamaha Tracer 900 GT ABS

  • Bouwjaar: 2019

  • Kilometerstand: 17.440 km

  • Vermogen: 115 pk (85 kW)

  • Cilinderinhoud: 847 cc

  • Kleur: Nardo Grijs/Rood

  • Prijs: €11.249 (exclusief afleverkosten)

  • Garantie: Ja (alleen bij afname van afleverkosten)

  • Geschikt voor 35 kW: Nee

  • Inruil mogelijk: Ja

  • Financiering mogelijk: Ja

    Opties & accessoires:

     

  • Zijkofferset in kleur – Ruime en stijlvolle opbergruimte, perfect geïntegreerd met het design van de motor

  • Quick shifter – Soepele op- en terugschakelingen zonder koppeling

  • Topkoffer – Extra bagageruimte voor langere ritten

  • Instelbare traction control – Verbeterde grip en veiligheid onder diverse omstandigheden

  • ABS – Antiblokkeersysteem voor veilig remmen

  • Verstelbaar windscherm – Aanpasbare windbescherming voor optimaal comfort

  • Middenbok – Vergemakkelijkt onderhoud en parkeren

  • Garmin navigatiesysteem – Betrouwbare navigatie voor al uw ritten

  • Handvatverwarming – Comfortabele grip tijdens koude ritten

  • Cruise control – Ontspannen rijden op lange afstanden met constante snelheid

  • Andere hevels – Aangepaste rem- en koppelingshendels voor persoonlijk comfort

  • Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?

    -Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
    -Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
    -Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
    -Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
    -Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
    -Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
    -Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
    -10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!

    Bezoek ons in Klazienaveen!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
    Telefoon: 0591-393 408
    WhatsApp: +31 611844404
    Website: www.motorsportklazienaveen.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
    Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Afleverkosten €249 – geen verplichting!
    De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
    Voor €249 afleverkosten krijg je:
    ✔️ Een complete afleverbeurt
    ✔️ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
     

    Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.

    We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion