Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2020

Garantie: Ja
30649 Km
Black
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Yamaha Tracer 900 GT
Bouwjaar 2020
Km Stand  30649
Zeer goed onderhouden Yamaha
Recent onderhoud gehad
Slijtage delen in zeer goede staat
Motor in nette staat
Boekje + 3 sleutels aanwezig 
Zijkoffers origineel Yamaha 

  • ABS / Traction Control
  • Verschillende rijmodi
  • Handvat verwarming / cruise control
  • 12V aansluiting
  • Quickshifter

Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
Gratis 5 dagen all risk dekking / Gratis tenaamstelling
Betaling: Bankoverschrijving , Contant , Pin

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Boordcomputer, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion