Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 - 2018

Garantie: Ja
17500 Km
Zwart
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 900

Belangrijkste kenmerken
- Merk: Yamaha
- Type: Tracer 900
- Bouwjaar: 2018
- Kilometerstand: 17500 km
- Aantal cilinders: 3
- Cilinderinhoud: 847 cc
- Vermogen(kW): 84
- Motor: 4-takt
- Instructieboekje is aanwezig + facturen van onderhoud. Laatste onderhoud bij 17400 km gehad.

Opties en accessoires:
- 3 sleutels aanwezig
- Valbeugels
- TCS Traction control
- Tankpad
- ABS
- 3 Rijmodus
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.

  • Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
  • Garantie op al onze motoren
  • Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
  • Tevreden klanten zijn onze prioriteit
  • Jonge en nette occasions
  • Inruil is mogelijk
  • Financiering is mogelijk.
  • Tot 12 maanden garantie mogelijk*

Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon: 0684871313
E-mail: info@aemotorbikes.nl
Instagram: aemotorbikes

Bekijk ook onze andere advertenties voor meer motoren in topstaat!

  • Inhoud wordt geladen...

Opties en Accessoires:
ABS, Originele uitlaat, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AE Motorbikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion