Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 - 2018

€ 8.888,- € 9.688,-
16159 Km
Nimbus Grey
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER NU VAN ONZE MEGA ZOMER UITVERKOOP!!! DEZE MOTOR NU VAN €9.688,- VOOR €8.888,- ! WEES ER SNEL BIJ WEG = WEG! NEEM EEN KIJKJE OP ONZE WEBSITE VOOR ALLE TOPDEALS!

In TOPSTAAT verkerende Yamaha Tracer 900 in de prachtige kleur Nimbus Grey!


De Yamaha is voorzien van:
  • ABS Syteem
  • 3 standen traction Control
  • 3 standen motorvermogen
  • Gear indicator
  • In hoogte verstelbaar ruitje
  • Handkappen
  • Blokbeschermers
  • Radiator cover
  • Wheelstriping
  • Middenbok standaard
  • Tankpads
  • In hoogte verstelbaar zadel
  • Verbreedde standaard
  • Voorveer instelbaar
  • 2 sleutels + codekaartje
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
De Yamaha Tracer 900 2018 is een veelzijdige sport-tourer die bekend staat om zijn dynamische prestaties en comfort, zowel op lange als korte ritten. Deze motorfiets is uitgerust met een krachtige 847cc driecilinder motor die zorgt voor een soepele en responsieve rijervaring.

De Yamaha wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €195,-
6 maanden garantie €395,-
12 maanden garantie €595,-

De Yamaha komt uit 2018 en heeft 16.159 km gereden. De motor verkeert in een uiterst goede  staat!

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: MT 09 Tracer MT 07 MT 10 SP 03 Tracer 900 Tracer 700 A2 A 2 35 KW
Opties en Accessoires:
ABS Syteem
3 standen traction Control
3 standen motorvermogen
Gear indicator
In hoogte verstelbaar ruitje
Handkappen
Blokbeschermers
Radiator cover
Wheelstriping
Middenbok standaard
Tankpads
In hoogte verstelbaar zadel
Verbreedde standaard
Voorveer instelbaar
2 sleutels + codekaartje
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion