Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 292 cc |
Comp. verhouding | 10.9 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | |
Max. koppel | 29 Nm bij 5 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Automaat met V-snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork 110 mm |
Vering achter | Achterbrug 79 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 267 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 267 mm |
Voorband | 120/70-15 |
Achterband | 140/70-14 |
Wielbasis | 1540 mm |
Lengte | 2185 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1415 mm |
Zithoogte | 795 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Phantom Blue, Blazing Grey, Sonic Grey |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken