Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 XTRIBUTE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - xsr-700-xtribute
yamaha - xsr-700-xtribute
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

XSR700 XTribute: Een eerbetoon aan het verleden met moderne technologie



Deze bijzondere combinatie van een tijdloos mooi uiterlijk en geavanceerde technologie illustreert perfect de ware geest van de Faster Sons-filosofie. Met zijn unieke specificaties biedt de XSR700 XTribute een nieuwe generatie motorrijders de kans om het rijke verleden te vieren, terwijl ze profiteren van moderne prestaties en een uitstekende rijervaring.



De speciale, aan de iconische XT ontleende kenmerken omvatten een vlak zadel, stevige voetsteunen, een offroad-stuur en voorvorkhoezen die het tijdloze Scrambler-design versterken. Aangedreven door een 690cc-tweecilinder en uitgerust met een lichtgewicht chassis, combineert de XSR700 XTribute klassieke stijl met indrukwekkend vermogen en hedendaagse technologie.



Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion