Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2024

Garantie: Ja
2440 Km
LEGEND RED
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

XSR900: Tijdloos design, moderne prestaties


De XSR900 combineert retrolooks met geavanceerde technologie. Of je nu ontspannen toert of sportief rijdt, de 890cc CP3-motor, Quick Shifter, cruisecontrol, traction control en ABS zorgen samen met het lichte Deltabox-chassis en instelbare vering voor topprestaties en maximale controle in elke situatie.


Al onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 12 maanden Bovag garantie.
Hiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
Naast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze occasion word geleverd met:

-12 Maanden Bovag garantie
-Een volle tank
-Een poetsbeurt
-10 Dagen Gratis ALL-RISK Verzekering (n.v.t. op scooters)

Afleverpakketten in overleg

Tevens bieden wij ook:
– Een uitgebreid motorkleding en helmen assortiment
– Ruime keus in motor accessoires
– Motor Reparatie
– Motorverzekeringen
– Financiering van Motorfietsen

U kunt altijd bij ons binnen stappen voor een vrijblijvende proefrit, ook de koffie staat altijd klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion