Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 ZE SUPER TENERE EXPLORER ABS - 2015

Garantie: Ja
35000 Km
Zwart
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Fabrieksgarantie: 12 maanden

Nieuw binnen: betere foto’s volgen 

afkomstig van eerste eigenaar, nieuw door gebben geleverd en netjes onderhouden !


- Kenteken: 69-MF-LR
- Merk: Yamaha
- Model: All-road
- Tellerstand: 35000 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1199 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: P404E
- Vermogen: 82 kW / 112pk
- Ledig gewicht: 247 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 12




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion