Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 750 VIRAGO - 1991

Garantie: Nee
28343 Mls
Blauw
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Zeer nette Yamaha XV750 Virago Nu voor €2399 !!

28343 mls / 38 kW (52 pk) Datum 1ste toelating 28-02-1991.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion