Een mooie XVS 1300 in zwart, de motor is netjes onderhouden en staat op bijna nieuwe white wall banden. De motor is verder uitgerust met een custom zadel waar je heerlijk op zit.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Boring x slag
|
Cilinder inhoud
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
|
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
Remmen achter
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Deze prachtige cruiser laat zien dat het tijdperk van “steeds weer dezelfde cruiser modellen” nu toch echt voorbij is en dat de beste, onderhoudsvrije techniek gepaard kan gaan met een oogverblindend uiterlijk.
Met een krachtig en gloednieuw vloeistofgekoeld 1304 cc motorblok, snaaraandrijving en het “Wild Streamline” lijnenspel is het moeilijk te zeggen of de XV1300A nou een moderne cruiser of juist een retro-machine is.
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1921 - Het debuut op 28 mei 1921 tijdens Milaan-Napels wordt gereden met de enige twee tot dusver geproduceerde machines. Men verovert de 20ste en 21ste plaats. Het duurde echter maar vier maanden en een sensationele eerste finish van Gino Finzi tijdens het prestigieuze Targa Florio was een feit. Dit was het begin van een buitengewone reeks van 3.329 successen, 11 gewonnen Tourist Trophy’s en 14 wereldtitels die het Mandelleese bedrijf tussen 1921 en 1957 binnenhaalden. Deze race-ervaring werd ook weerspiegeld in de standaardproductiemachines in termen van kwaliteit, de verbetering en oplossingen van technische vraagstukken en in de verkochtte aantallen, die dankzij het race-succes de bekendheid van het merk onder het publiek opvoerde.