Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De motor staat bij Motorcentrum Almere!
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 70° v-twin |
Boring x slag | 81|63 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 9,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 40|29,4|6.500 |
Max. koppel | 50,1|3.000 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 140 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 86 mm |
Remmen voor | 298 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | trommelrem 200 mm |
Voorband | 130/90-16 |
Achterband | 170/80-15 |
Wielbasis | 1.610 |
Lengte | 2.340 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1.070 |
Zithoogte | 695 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kenmerkend voor deze XVS 650 A DragStar Clasic zijn oa het royale dubbel zadel, de onderhoudsarme cardantransmissie en de klassieke, op de tank, geplaatste snelheidsmeter. Leverbare kleuren midnight black en sunset silver. |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken