Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 1998

Garantie: Nee
40000 Km
Blauw
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop .
Door inruil verkregen van eerste eigenaar YZF-R1 
De OER R1 bouwjaar 1998
De basis is zeer goed, Nederlandse motor rechter zijde lichte krassen, ( zie foto's) relatief weinig km slechts 2 eigenaren
+- 40.000 km gelopen mooie hoge uitlaat
Ik heb een keer met de motor gereden, alles werkt naar behoren.
Hij start rijd, remt en stuurt prima 
De banden zijn nog zeer goed ook de remblokken zijn nog goed
Nieuw bougies
luchtfilter(gecontroleerd) bijna nieuw 
remolie en
olie en oliefilter zijn vernieuwd
Zoals eerder vermeld  aan de linkerzijde netjes,  rechts een paar krasjes niets spannends
kleine scheur in de topkuip twee kleine beschadigingen op de tank
zie fotos. 
Geen juweel maar is er zeker van te maken

Meeneemprijs € 3785.-  
prijs is dus zonder garantie

dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion