Nieuwsbrief:

Mototoko

Wat wil je.... doorgaan in het doordeweekse keurslijf en ook als je vrij bent er op uit met je leasebak? Of zoek je meer? Zoek je buitenlucht, zoek je 360 graden zicht en licht. Zoek je opwinding en wil je de kracht van een machine onder je? Zoek je controle en beheersing over die kracht. Zoek je kameraadschap en saamhorigheid met andere gepassioneerde motorrijders? Dat is het gevoel. Dat is Passie. Precies waarom wij het doen. Vrijheid. Spanning en een beetje sensatie, in plaats van de gezapige rust in de airco van je auto. Wij zijn Richard en Nik, beide gepassioneerd motorrijders en bevlogen om jou aan je perfecte motor te helpen. Wij zoeken voor jou de mooiste motoren (je weet wel, van die motoren die we zelf ook graag zouden willen rijden) en regelen alles zodat jij zorgeloos een prachtmotor kunt rijden.  
Alle motoren van Mototoko
18 motoren gevonden
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.445,- p/mnd klik hier
2022, 5499 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2017, 41653 Km
MV AGUSTA F4 1000 R
MV AGUSTA F4 1000 R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2008, 19752 Km
HONDA CBR 500 R ABS
HONDA CBR 500 R ABS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2022, 7933 Km
APRILIA SHIVER 900
APRILIA SHIVER 900
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2019, 9146 Km
HONDA CB 600 S HORNET
HONDA CB 600 S HORNET
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 22534 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2017, 33830 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2018, 48310 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2020, 53564 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 15031 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2020, 22800 Km
BMW R 1250 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1250 GS TRIPLE BLACK
€ 20.495,- p/mnd klik hier
2022, 30350 Km
YAMAHA FZS 1000  FAZER
YAMAHA FZS 1000 FAZER
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 51074 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.800,- p/mnd klik hier
2023, 14014 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 19.445,- p/mnd klik hier
2020, 17666 Km
APRILIA TUAREG 660
APRILIA TUAREG 660
€ 10.895,- p/mnd klik hier
2022, 7291 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 19.295,- p/mnd klik hier
2024, 9619 Km
HUSQVARNA NORDEN 901 EXPEDITION
HUSQVARNA NORDEN 901 EXPEDITION
€ 14.495,- p/mnd klik hier
2023, 18642 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion