Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R EVO - 2023

10731 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mototoko biedt u een schitterende en goed onderhouden KTM Super Duke EVO van bouwjaar 2023 aan.

De motor heeft verlengde garantie tot 2027 welke is bijgekocht!

Recent heeft de EVO onderhoud gehad en pas nodig over een jaar / 7724 km. De banden zijn ook recent vervangen en de rest van de slijtagedelen zijn nog zeer goed.

De EVO-versie van The Beast heeft als extra de semi-actieve WP APEX-vering met vele instelmogelijkheden.

De EVO t.o.v. de R variant:

Semi Active Technology (SAT) welke nog meer gevoeligheid, feedback en mogelijkheden voor het afstellen van de motorfiets zorgt.
De voor en achter units kunnen beide apart worden bediend en beschikken over drie verschillende modi -Comfort, Street & Sport.
Daarnaast kan de veervoorspanning van de achtervering tot 20 mm worden ingesteld, via het TFT-menu in 10 stappen volgens de wensen van de rijder.

Omschrijving:
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 66-MV-GF
Datum eerste toelating: 09-03-2023
Kilometerstand: 10724 km
Aantal sleutels: 2 + keycard

Opties
- 180 pk en 140 Nm LC8 V-Twin
- Alle software vrij geschakeld ( techpack + trackpack )
- Quick shifter+
- Suspension Pro
- MSR
- Adaptive remlicht
- Traction control spin-regelaar (9-traps)
- Aanpassing van de gasrespons
- "Track" rijmodus
- Anti-wheelie-modus uitschakelen mogelijk
- Launch control
- Keyless
- Powerparts zadel
- Powerparts zadel passagier
- Verlengde garantie
- Korte kentekenplaathouder
- Flyscreen

Prijs: €16995 ( met SC project 17495 ) de uitlaat word niet los verkocht voordat de motor verkocht is. 

  • Mototoko levert jou deze motor inclusief:
    - Grondige was en poetsbeurt.
    - Uitgebreide 40 punten check.
    - Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilmotor.
    - Optie tot bezorging door heel Nederland voor €150.
    - Uitgebreide financieringsmogelijkheden.
    - Mogelijkheid tot 5 dagen gratis voorlopige dekking.
     
    Openingstijden
    Wij zijn op afspraak geopend, ook vaak op zaterdagochtend. Neem contact op via Marktplaats, onze website of bel/app naar 06-53627150 / 06-15206738.

    Inruil
    Stuur ons duidelijke foto’s, een omschrijving en richtprijs, dan bekijken we de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko biedt 3, 6 of 12 maanden garantie. Meer info vind je op onze website.

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion