Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.745,- p/mnd klik hier
2018, 51955 Km
BMW R 1250 GS HP
BMW R 1250 GS HP
€ 16.940,- p/mnd klik hier
2018, 67425 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2018, 28503 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2018, 26673 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 108100 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2019, 65944 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2019, 79500 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.945,- p/mnd klik hier
2019, 70189 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 76334 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2019, 62799 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.995,- p/mnd klik hier
2019, 52310 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2019, 60902 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 54000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- € 17.250,- p/mnd klik hier
2019, 28089 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2019, 51600 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2019, 35000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.499,- p/mnd klik hier
2019, 58079 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 18364 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 22123 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.495,- € 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 28089 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion