Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Silver
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ook deze 450MT is vanaf nu te bezichtigen en te rijden bij ons op de Veemarkt in Amsterdam.

Wij - de Motorzaak Amsterdam - zijn jouw trotse exclusive A-Merk dealer van CF Moto, en we verwelkomen je graag in ons showroom om je meer te vertellen over deze geweldige motorfiets en het merk erachter. Tot snel op de Veemarkt

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

CFMOTOs bewezen en succesvolle 449cc paralleltwin-platform is getuned en verfijnd voor het plezier en de spanning van avontuurlijk rijden. De motor van de 450MT levert 32,5 kW bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm, terwijl dubbele balansassen de soepele gasrespons verbeteren en trillingen drastisch verminderen. Met een krukas van 270 maakt het kenmerkende geluid van de CFMOTO-motor de gebruikers enthousiast bij elke acceleratie, in elke omstandigheid. Dit maakt het rijden ook ongelooflijk gemakkelijk, als we ook rekening houden met een drooggewicht van 175 kg. Het weggedrag op de weg en in het terrein wordt versterkt door de 200 mm veerweg van de KYB-vering, die verstelbaar is in de voorspanning en in 20 dempingsniveaus. De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion