Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLH 883 HUGGER - 2000

Garantie: Ja
24311 Km
Zwart / Creme
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  XLH 883 / Sportster Hugger 883 Classic build
Bouwjaar:           2000
KM stand:           24311 Km
Kleur:                  zwart / creme
Cilinder inhoud:  883 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:            3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
compleet verbouwd in klassieke style.
forward controls.
Custom voorspatbord.
Custom achterspatbord.
Custom tank.
CV Carburateur.
High flow luchtfilter.
Half open dempers ( zeer mooi en zwaar geluid).




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion