Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2009

Garantie: Nee
19156 Mls
Zwart
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bouwjaar 2009
Mijl 19156
Blok 1580cc

Leuke Street Glide/Electra glide. Kleur zwart met chroom. Chroom voorvork. Originele HD radio cd/speler bediend aan het stuur. Mooi afgewerkt met beenkappen. Bagger CVO achterkant. Duo seat. Cruise control. Verhoogd zwart smoke windscherm. Voorlampen met grote spots. Deze kunnen er eventueel van af gehaald worden en vervangen worden voor sportieve knipperlichtjes naar smaak en tegen meerprijs. Originele uitlaten.
Deze motor mag voor deze prijs weg, zo meenemen en zelf invoeren. Er zit al een Europese goedkeuring op. Dat houdt in dat je met een kwartier klaar bent bij de Rdw en een Nederlands kenteken hebt. Natuurlijk kunnen we meer info geven hoe dit werkt. 

Prijs € 10.500,- zo meenemen en zelf invoeren. 
  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion