Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE - 2005

Garantie: Nee
10250 Km
N.v.t.
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-uit mijn eigen Fireblade collectie
-nieuwstaat motor, voor de verzamelaar, bijna niet te vinden in deze staat.
-Honda Fireblade 1000RR SC57
-2005 NL motor
-10250km
-nieuwe banden, remklauwen gereviseerd, nieuwe remblokken, voorvork gereviseerd/geserviced, nieuwe ketting/tandwielen, nieuwe bougies, nieuw luchtfilter, alle vloeistoffen nieuw.
-stalen remleidingen
-oem seatcover
-alle originele onderdelen zitten er bij om hem weer in originele nieuwstaat te maken
-2 sleutels aanwezig

€8500

-Whatsapp: 0611706712
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion