Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 F FIRESTORM - 1999

Garantie: Nee
24907 Km
Geel
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een vlotte sportmotor van Honda   de vtr1000F Firestorm

* Bj 1999
* 24.907km
* 1000cc V-twin DOHC watergekoeld
* Bevindt zich in mooie staat , geen overmatige gebruikssporen  netjes op gepast
* Sebring einddempers , originele ook beschikbaar , incl. de duo voetsteps
* Laatste paar 1000km veel aan onderhoud reparatie's gehad  facturen aanwezig
* Staat op 2 prima banden , kettingset ook recent vervangen  remmerij ook OK
* incl. reservesleutel
* Prijs 1999€
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion