Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2018, 13991 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2019, 18447 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2019, 12357 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2019, 8714 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2020, 17959 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2021, 5378 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2023, 1451 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.990,- € 7.300,- p/mnd klik hier
2023,
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.349,- € 5.695,- p/mnd klik hier
2024, 3749 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2024,
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2024, 230 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion