Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE GT - 2021

Garantie: Ja
24791 Km
Zwart
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Super Duke GT, 2021 (nieuw model) met 24.791km. Eerste eigenaar motorfiets.Smetteloze motor, super compleet en meer.

Naast de al zeer uitgebreide standaard uitrusting van de 1290 Super Duke GT is deze motor nog completer, full option voorzien van alle mogelijke KTM powerparts.

Voorzien van veel extra's:
- Tech Pack
- KTM powerparts zwarte Akrapovic slip-on silencer met CE-keur
- KTM powerparts Ergo riders seat
- KTM powerparts Ergo pillion seat
- KTM powerparts Handvat verwarming
- KTM powerparts Zijkoffers gelijksluitend
- KTM powerparts Topkoffer gelijksluitend
- KTM powerparts crash bar kit
- KTM powerparts oranje deksel voorrem reservoir
- KTM powerparts oranje deksel achterrem reservoir
- KTM powerparts oranje deksel koppeling reservoir
- KTM powerparts oranje olie deksel cover
- KTM powerparts ignition cover plug
- KTM powerparts oranje/zwarte instelbare en opklapbare rem en koppelings hendel

Dubbele sleutels en sleutelkaart, boekjes, onderhoud historie. Van eerste eigenaar.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion