Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 RR - 2019

Garantie: Ja
12229 Km
NARDO GREY / GEEL
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2019 met 12.229km. Met complete onderhoud historie, tweede eigenaar. Verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend. Recent 12.000km gehad en nieuw Pirelli's eronder. Voorzien van keramische coating.

Voorzien van:
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Quick shifter, Tractie control
- Vier standen instelbare rijmodi
- Geavanceerde kleur samenstelling met Nardo grijs, Gele accenten
- CNC Racing koppeling cover zwart doorkijk
- CNC Racing gele drukveertje koppeling
- CNC Racing koppeling druk plaat zwart
- Augustus 2024, 12d km beurt en nieuwe Pirreli banden gemonteerd. 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion