Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2018, 11606 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 3.999,- € 4.495,- p/mnd klik hier
2020, 19500 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.750,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 10702 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 6736 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2021, 21750 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 16480 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 5350 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 14688 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 12250 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2022, 20660 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.700,- p/mnd klik hier
2023, 6495 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023, 22940 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 4273 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 460 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion