Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  AN 200 BURGMAN - 2019

Garantie: Ja
7950 Km
GREY
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Suzuki Burgman 200 - 2019

Slechts 7.950 km Zeer nette Suzuki Burgman 200 uit 2019 met slechts 7.950 km op de teller. Perfect onderhouden en in uitstekende staat!

Extra's inbegrepen:

• Hoogwindscherm
• Opzetruitje

Ideaal voor woon-werkverkeer of ontspannen toertochten. Een zeer betrouwbare scooter die bekendstaat om zijn gebruiksgemak en zuinige verbruik.

Vragen? Neem contact met ons op!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion