Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
Radio en Cruise Control
Nieuwe voorband
Onderhoud-geschiedenis bekend
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-TAKT, 50° V-TWIN |
Boring x slag | 101|108 |
Cilinder inhoud | 1,731 |
Comp. verhouding | 9,4:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | ELEKTRONISCHE BRANDSTOFINJECTIE MET DUBBELE 45 MM THROTTLE BODY |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Natte Koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | MET CARBON FIBER VERSTERKTE AANDRIJFRIEM |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | UPSIDE DOWN VOORVORK, DIAMETER 43 MM MET 130 MM VEERWEG |
Vering achter | ENKELE MONOTUBE GASDEMPER, GEGOTEN ALUMINIUM ACHTERBRUG, RISING RATE LINKAGE, 113 MM VEERWEG |
Remmen voor | DUBBELE ZWEVENDE REMSCHIJVEN, 300 MM MET 4-ZUIGER REMKLAUW |
Remmen achter | ZWEVENDE REMSCHIJF, 300 MM MET 2-ZUIGER REMKLAUW |
Voorband | 120/70R21 DUNLOP ELITE 3 IPV 130/70R18 DUNLOP ELITE 3 |
Achterband | 180/60R16 DUNLOP ELITE 3 |
Wielbasis | 1,670 |
Lengte | 2,657 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 654 |
Drooggewicht | 384 |
Leverbare kleuren | MAGNUM RED OVER SUPER STEEL GRAY, PLASMA LIME WITH SILVER, METASHEEN BLACK OVER SUPER STEEL GRAY, NESS MIDNIGHT CHERRY |
Beschrijving | Jaloerse blikken zijn niet te vermijden. maak indruk met de nieuwe victory magnum, de stoerste motorfiets die wij ooit hebben gemaakt. deze bagger met ultra groot voorwiel heeft het vermogen, de stijl en het geluid om mensen te laten stoppen, luisteren en staren. hij heeft een 21 inch voorwiel, verlaagde achterkant, custom paint en de beste audio installatie ooit!! waar de victory magnum ook gaat, hij blijft nooit onopgemerkt. |
| Dealerschappen: INDIAN MOTORCYCLE, VICTORY, ZERO |
Wij zijn meer dan 30 jaar gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van nieuwe en gebruikte BMW motorfietsen.
Naast de verkoop van BMW motorfietsen hebben wij altijd meerdere occasions in voorraad waarmee wij in onze showroom altijd ruim 250 motorfietsen hebben. U kunt bij ons terecht met ieder budget!
Sinds begin 2012 zijn wij dealer van het Amerikaanse merk Victory Motorcyles. In onze showroom hebben wij de verschillende modellen staan. Onze demonstratiemodellen staan altijd ter beschikking voor een kennismaking met Victory. Laat uzelf verrassen zoals de Victory`s ook ons verrast hebben.
Sinds begin 2014 zijn wij naast Victory ook dealer geworden van de nieuwe Indian Motorcycle. Na het succes van de nieuwe Chief series is nu ook de nieuwe Indian Scout leverbaar. Ook van de nieuwe Indian`s hebben wij demonstratiemodellen voor u klaar staan.
Heeft u vragen of maakt u graag een afspraak voordat u komt kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0172-492036 of een e-mail sturen naar info@dejongalphen.nl
Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.
 | Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland |
 | 0172-492036 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA