Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 35750 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2010, 37556 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2011, 15988 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8 FAZER
YAMAHA FZ 8 FAZER
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 20429 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2011, 36122 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 38930 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 29051 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
2011, 21393 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2012, 29675 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER
YAMAHA FZ 8 FAZER
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2012, 29800 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 37952 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 25142 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2012, 29800 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.750,- € 5.995,- p/mnd klik hier
2013, 28848 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 7340 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 26667 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER GT ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER GT ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 34771 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2014, 22371 Km
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion