Nieuwsbrief:

Schepers Motoren Design

Welkom bij Schepers Motor Design, dé motorspecialist in Zuid-Nederland. Van onderhoud tot professioneel customizen. De specialiteit van Schepers Motor Design is het volledig aanpassen van motoren naar de wensen van de klant. Wij hebben ruime ervaring met diverse modellen en stylen. Wij kunnen u hierdoor optimaal adviseren over de mogelijkheden voor uw model motorfiets, of u adviseren welk model motorfiets het beste aansluit bij uw speciale wensen. In de showroom van Schepers Motor Design zijn altijd een aantal bijzonder projecten te bewonderen. Kom eens kijken in onze showroom of informeer welke special's momenteel bij ons te zien zijn! Indien u zelf aanpassingen wilt doorvoeren, beschikken wij over een zeer breed aanbod aan accessoires.  
Alle motoren van Schepers Motoren Design
13 motoren gevonden
DUCATI ST 4S
DUCATI ST 4S
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 53136 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
1979, 48446 Km
KAWASAKI ZEPHYR 1100
KAWASAKI ZEPHYR 1100
€ 4.450,- p/mnd klik hier
1992, 56201 Km
KAWASAKI W 650
KAWASAKI W 650
2006, 28453 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
2025, 1 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
2004, 21540 Mls
KAWASAKI ZEPHYR 1100
KAWASAKI ZEPHYR 1100
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1994, 33516 Km
KAWASAKI W 650
KAWASAKI W 650
1999, 10456 Km
KAWASAKI W 650
KAWASAKI W 650
2000, 29456 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
1978, 83432 Km
YAMAHA TR 1
YAMAHA TR 1
1986, 52998 Km
SUZUKI GS 1000
SUZUKI GS 1000
1978, 3554 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
2001, 17684 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BENELLI
© 2000 - 2025 Motoroccasion