Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 28002 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2009, 30803 Km
DUCATI M 1100 ABS
DUCATI M 1100 ABS
€ 6.390,- p/mnd klik hier
2010, 25055 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 37337 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2010, 11919 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2010, 34471 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2010, 27121 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2011, 34722 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2011, 22639 Km
Merkdealer
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2011, 25000 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2011, 28975 Km
Merkdealer
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2012, 29206 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 32000 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 51422 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2013, 20634 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion