Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.550,- p/mnd klik hier
2011, 72928 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2011, 32269 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2011, 33600 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 27514 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 42524 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 27537 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 9.790,- € 10.390,- p/mnd klik hier
2011, 30466 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2011, 19999 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2011, 9773 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2012, 22872 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2012, 37270 Km
DUCATI DIAVEL STRADA
DUCATI DIAVEL STRADA
€ 10.445,- p/mnd klik hier
2013, 53588 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2013, 22612 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL CROMO
DUCATI DIAVEL CROMO
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2013, 30330 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2014, 40969 Km
DUCATI DIAVEL AMG
DUCATI DIAVEL AMG
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2014, 25138 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 12.150,- p/mnd klik hier
2014, 31200 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2014, 37098 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 13.940,- p/mnd klik hier
2014, 22623 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2015, 32160 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion