Nieuwsbrief:

Speedservice Motorshop

Alle motoren van Speedservice Motorshop
21 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2007, 13500 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2004, 55911 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.859,- p/mnd klik hier
2001, 84452 Km
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 7350 Km
KAWASAKI ZEPHYR 750
KAWASAKI ZEPHYR 750
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1991, 25500 Km
YAMAHA MAJESTY 400
YAMAHA MAJESTY 400
€ 1.650,- p/mnd klik hier
2005, 70000 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2003, 58194 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 38157 Km
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 67890 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 20730 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2010, 6500 Km
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
€ 25.000,- p/mnd klik hier
2015, 7000 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2010, 48900 Km
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1998, 70473 Km
APRILIA PEGASO 650 I.E.
APRILIA PEGASO 650 I.E.
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 36334 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 43192 Km
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2002, 45788 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2003, 18961 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2008, 19150 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion