Nieuwsbrief:

Speedservice Motorshop

Alle motoren van Speedservice Motorshop
26 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2007, 13500 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.859,- p/mnd klik hier
2001, 84452 Km
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 7350 Km
KAWASAKI ZEPHYR 750
KAWASAKI ZEPHYR 750
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1991, 25500 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2003, 58194 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 38157 Km
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 67890 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2010, 6500 Km
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
€ 25.000,- p/mnd klik hier
2015, 7000 Km
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1998, 70473 Km
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2002, 45788 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2013, 20730 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2003, 33800 Km
SUZUKI DR 250
SUZUKI DR 250
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2020, 7500 Km
APRILIA PEGASO 650 I.E.
APRILIA PEGASO 650 I.E.
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2007, 36334 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2004, 55911 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2003, 18961 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2010, 48900 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2015, 76864 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion